niedziela, 28 czerwca 2009

Oświadczenie Bartka Buczka!

"Macieju, proszę Cię o zamieszczenie na blogu dissrespecting mojego skromnego oświadczenia" -taki o to tekst rozpoczynał wiadomośc mailową którą odebrałem dziś rano. Oto oświadczenie:
"Poddaję się... Drogi Michale, Twój diss na mnie, mimo, że friendly, stał się dla mnie powodem wielu utrapień. Ciężko było mi się po nim pozbierać.Muszę przyznać że to dobry czas dla Ciebie: Wystawa w BWA, rewelacyjny występ na Survivalu, a teraz to... Co mogę zrobić, jeśli nie pogratulować Ci?Gratuluję Michale! Śmiej się! Masz prawo do tego uśmiechu!"-Bartek Buczek

fot.Fabryka Kreatwyna


5 komentarzy:

czarnykarzel pisze...

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

czarnykarzel pisze...

a przez chwilę myślałem, że to naprawdę chicken shit:)...

czarnykarzel pisze...

haaaa, i wygrał, bo jest złośliwy...

Maciej Nawrot pisze...

Poźno wstajecie Michale G. :)

Szymon Kobylarz pisze...

Nikt nie wygrał, walka trwa tak długo aż któryś skapituluje !!!